Wykorzystanie przekazu multimedialnego w reklamie
Reklama stara się jak najlepiej zainteresować odbiorcę swoim przekazem. Obecnie coraz większa liczba osób jest przyzwyczajona do tradycyjnej reklamy jaka bywa wszędobylska. W związku z tym znacznie trudniej jest się nie tylko przebić przez licznych konkurentów w reklamie, ale również sprawić, że dana osoba zapamięta dany przekaz reklamowy. Od tego zależy między innymi skuteczność reklamy. Z tego powodu coraz więcej reklam możemy znaleźć w sieci, gdzie możliwe jest budowanie przekazu jaki jest znacznie mniej uciążliwy dla odbiorcy. Dodatkowo nie jesteśmy jeszcze tak przyzwyczajeni do reklamy internetowej, jak do tej tradycyjnej. Przekaz multimedialny daje nam możliwość między innymi zbudowania znacznie ciekawszej reklamy. Możemy w niej wykorzystać zarówno rozbudowany tekst, jak też obraz i dźwięk. Można powiedzieć, że w telewizji mamy dokładnie to samo. Reklama telewizyjna jest znacznie trudniejsza do zmierzenia jej efektu, czyli wpływu na potencjalnych klientów.