Etapy tworzenia reklam
Proces tworzenia reklamy potrafi być bardzo skomplikowany i składać się z wielu działań. Na samym początku opracowywana jest przede wszystkim strategia kampanii marketingowej. W tym miejscu podejmowane są decyzje dotyczące zasięgu, grup docelowych, budżetu oraz innych czynników. To także na tym etapie tworzona jest mapa poszczególnych działań i oczekiwanych korzyści z reklam. W dalszym elemencie łańcucha reklamy leży oczywiście firma zajmująca się tworzeniem contentu Wybór i charakter poszczególnych treści reklamowych jest bardzo ważny. Po stworzeniu pierwszych prototypów, przedstawiany jest stosowny kształt reklamy i następuje ocena pewnych projektów. Jest to szczególnie ważny moment, albowiem pozwala dobrać narzędzia reklamowe do całościowej strategii marketingowej firmy. Później wykonywane są już konkretne działania, które mają na celu wyprodukowanie reklamy i weryfikację jej skuteczności w grupach pilotażowych. Pokrótce jest to standardowy opis tworzenia treści reklamowych. Jest to bardzo ciekawa rzecz!