Reklama
Kalendarz
Wrzesień 2019
P W Ś C P S N
« Cze    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Reklama drukowana na billboardzie

Billboardy to drukowane reklamy o wielkich formatach. Są one przyklejane na równie duże plansze billboardowe, które następnie są mocowane na ścianach budynków, lub na konstrukcjach wolnostojących, takich jak wysokie słupy. Jest to jeden z rodzajów reklamy stosowany w reklamie zewnętrznej. Reklamy te są oświetlane nocą, aby były widoczne dla odbiorcy nawet po zmroku. Najczęściej są one ustawiane wzdłuż ulic i w często uczęszczanych miejscach na obszarze miast. Reklama billboardowa ma na celu zwrócenie uwagi przechodniów, lub kierowców na reklamowany produkt. Coraz częściej reklamy tego typu przybierają różne kształty i formy, tak aby zaciekawić jak największą liczbę osób. Przykładem dobrej reklamy billboardowej może być reklama najnowszego filmu o Batmanie. Billboard został tak skonstruowany, że wyglądał jakby sam Batman przeleciał przez jego środek, pozostawiając tylko dziurę z poszarpanymi bokami o kształcie nietoperza i dodanym pod spodem napisem „Batman nadchodzi”. Billboard ten był szeroko komentowany w mediach.

Comments are closed.