Reklama
Kalendarz
kwiecień 2024
P W Ś C P S N
« cze    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa.

Dobra nazwa domeny ma znaczenie

Nazwa domeny to jeden z kluczowych mechanizmów reklamy i promocji firmy w sieci. Jest tak samo istotna jak zawartość merytoryczna strony. Początkujący biznesmen w sieci powinien mieć na uwadze fakt, że pierwszy kontakt potencjalnego klienta z naszą firmą często ma miejsce dzięki przykuwającej uwagę, wiele mówiącej, jednoznacznej nazwie domeny. Internauta zachęcony nazwą wchodzi na stronę i sprawdza, czy strona zawiera informacje, produkty, dzieła lub usługi, którymi jest zainteresowany. Jeżeli tak, to właśnie zaistniała szansa na nawiązanie relacji handlowych.. Początkujący internetowy przedsiębiorca często pyta ekspertów od promocji w sieci i doświadczonych właścicieli firm internetowych o to, jakie cechy powinna mieć nazwa domeny, aby spełniała funkcje marketingową? Przede wszystkim adres strony musi być łatwy do zapamiętania, domena musi być odpowiednio dobrana do rodzaju oferowanych usług. Krótkość, sugestywność, prostota są gwarancją zapamiętania nazwy przez odbiorcę. Krótka nazwa wpada w oko i ucho. Długie nazwy nie pozostają w pamięci przyszłego klienta. Z zasad technicznych należy wspomnieć, że nazwa domeny nie powinna zawierać polskich znaków, gdyż internauci nie są przyzwyczajeni do wpisywania ich w pasek adresowy. Polskie znaki w adresie to prosta droga do pomyłki internauty. Pomyłka spowoduje, że potencjalny klient, zamiast odwiedzić naszą stronę, zostanie przekierowany do strony konkurencji. W reklamie internetowej chodzi przecież o to, aby zainteresowana osoba trafiła na naszą stronę, a nie na ofertę konkurencji. Domena internetowa składa się z nazwy własnej i rozszerzenia. W Polsce najpopularniejszym rozszerzeniem jest „pl” budzi skojarzenia się z krajem, jest wybierana przez użytkowników automatycznie, a co najważniejsze jest łatwa do zapamiętania. Warto przypomnieć, że słowa kluczowe w domenie nie mają wpływy na jej pozycję w wyszukiwarce, choć bez wątpienia są ważne użytkownika szukającego konkretnego produktu, czy potrzebnej usługi.

Comments are closed.