Reklama regionalna
Gdy zakłada się nową firmę ważne jest by podjąć odpowiednio rozbudowane działania reklamowe, które pozwalają na uzyskanie odpowiedniego efektu rozpoznawalności. W przypadku małych czy średnich firm, które działają przede wszystkim lokalnie ważne jest podejmowanie działań reklamowych, które będą w stanie w odpowiednio sposób dotrzeć do odbiorców w danej miejscowości czy też regionie. Reklama w danym mieście może być realizowana zarówno za pośrednictwem stacjonarnych reklam w postaci banerów, które można umieścić w określonych miejscach na terenie miasta. Z drugiej strony nadal popularnym rozwiązaniem jest decydowanie się na rozprowadzanie ulotek. Jednocześnie do reklamy można wykorzystać również siedzibę firmy, co również pozwala na zwiększenie liczby klientów, którzy będą mogli zorientować się, gdzie znajduje się nowa firma. Ważne jest, by właściwe dopasować narzędzia reklamowe oraz metody reklamowania się do środków finansowych, które można przeznaczyć na działania reklamowe w określonych czasie.