Reklama
Kalendarz
Sierpień 2019
P W Ś C P S N
« Cze    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Wizerunek strony

Strona internetowa powinna być dostosowana do specyfiki naszej działalności, styl graficzny powinien odpowiadać treści jaką witryna będzie zawierać. Jeśli mamy opracowany logotyp, to jego kształt jesteśmy kolor będzie narzucał dalszą konwencję wizualną. Spójnością kolorystyczną i graficzną uzyskamy gustowny obraz strony www. Klient otwierając taką stronę, ma poczucie, że trafił na poważną firmę i uzyska tu potrzebne informacje. Jesteśmy właśnie informacje to kolejna ważna rzecz na stronie. Zależnie od tego, czym się zajmujemy, powinniśmy zastanowić się, jakich informacji klient będzie szukał. Tu powinna zaistnieć na naszej witrynie intuicyjna ścieżka dojścia do tych konkretów.

 

Czytelnie opisane zakładki, dobrze pogrupowane informacje, pozbawione zbędnych elementów i ozdobników. Kiedy już klient znajdzie to, czego szuka, powinien zostać jakoś zatrzymany, zainteresowany. Może to być atrakcyjna promocja lub dodatkowe gratis, ewentualnie profesjonalne porady. Wtedy musi mieć możliwość szybkiego skontaktowania się z właścicielem witryny. Dane adresowe jesteśmy numer telefonu jest obowiązkowy, ale konieczna jest też możliwość szybkiego wysłania maila bezpośrednio ze strony.

Comments are closed.