Target reklamy
W dzisiejszych kampaniach reklamowych możemy dostrzec bardzo silne kierunkowanie poszczególnych działań. W jednym bloku znajdziemy reklamy zachęcające młodsze i starsze osoby jednocześnie, które często wyznają różne wartości i mają zupełnie inne spojrzenie na świat. Tworzenie skutecznych grup target-owych jest bardzo w reklamie. Efektywność tych grup przede wszystkim opiera się o liczebność, a także majętność i gotowość do kupna określonych produktów. Ocena grup targetu jest bardzo rozbudowana i czasami ciężko jest dokładnie „połapać się” w tym wszystkim. Każdy z nas musi sobie zdawać sprawę, że znajduje się w pewnej grupie target-owej dla producentów reklam. To dla nas tworzone są liczne reklamy, które będziemy chcieli oglądać, aby finalnie przekonały nas do zakupu określonych produktów czy też usług. Takie rzeczy są naprawdę bardzo ważne i powinny być obiektem naszej szczególnej uwagi. Reklamy otaczają nas coraz bardziej- musimy zachować wysoki poziom świadomości, aby „nie chodzić na pasku” twórców reklam.