Reklama
Kalendarz
Lipiec 2019
P W Ś C P S N
« Cze    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Sztuczki w reklamach

image W kampaniach marketingowych wykorzystywane są przeróżne sztuczki, które mają przekonać w jeszcze większym stopniu osoby do zakupu poszczególnych produktów. Coraz częściej sztuczki te wpływają na naszą podświadomość, wobec czego stajemy się bezsilni. Każdy z nas musi sobie uświadomić skalę występowania pewnych zabiegów w reklamach. Czasami prosta manipulacja kolorami, czy ilością klatek na sekundę może wpłynąć wyraźnie na odbiór reklamy przez nas. Dzisiejsze kampanie reklamowe są wypadkową wielu testów psychologicznych i badań na grupach klientów. Statystyki bardzo dobrze pokazują, że proste zabiegi, jak zmiana koloru ubrania aktora, czy dodanie pewnego akcentu kolorystycznego może modyfikować odbiór komunikatów reklamowych. Całość dzisiejszych reklam jest zbudowana na silnych skojarzeniach oraz konotacjach- czasami ze światem mediów, polityki, czy naszym codziennym życiem. Może się wydawać, że jesteśmy ludźmi wyrafinowanymi, czy wykształconymi- w rzeczywistości trafiają do nas najprostsze komunikaty.

Comments are closed.