Sprzedaż w Internecie
Wszystkie firmy małe i duże korzystają z dobrodziejstwa Internetu. Mają swoje witryny, czyli mniej lub bardziej rozbudowane strony www, postawione na lepszych lub gorszych serwerach. Wszystko zależy od finansów, jakie firma jest w stanie przeznaczyć na kwestię reklamy internetowej. Gdyby zapytać firmy handlujące większością dostępnego asortymentu, ich przedstawiciele na pewno przyznają, że zdecydowanie największą sprzedaż generują za pomocą Internetu.
Można zaryzykować twierdzenie, że kiedy firmy nie ma w Internecie, to tak jakby nie istniała. Dla konsumentów także jest to zjawisko korzystne, ponieważ mogą oglądać, porównywać ceny i parametry potrzebnych przedmiotów. A do tego w sklepach internetowych często można kupić taniej, ponieważ sklep internetowy nie generuje takich kosztów utrzymania jak stacjonarny, co przekłada się na określanie cen. Jeśli przełamiemy lęk przed nieuczciwymi sprzedawcami, a także przed decydowaniem się na zakup na podstawie zdjęć i opisów, to na pewno dokonamy wielu opłacalnych zakupów.