Reklama
Kalendarz
marzec 2024
P W Ś C P S N
« cze    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa.

Skojarzenia w reklamach

Skojarzenia w kampaniach reklamowych mogą mieć bardzo szerokie zastosowanie. Ludzie z reguły lepiej przyjmują komunikaty, które mogą po kojarzyć z pewnymi sytuacjami- jest to całkowicie fizjologiczny mechanizm, z którego korzystamy poza naszą świadomością. Niestety, ale często staje się to także wrotami dla kampanii marketingowych, które w bardzo wyrafinowany sposób mogą wpływać na procesy decyzyjne. Musimy być bardzo ostrożni w podejmowaniu poszczególnych decyzji i wyborów w kwestii produktów. Budowanie sieci skojarzeń ma ogromne znaczenie w generowaniu wizerunku marki oraz jej produktów. Z reguły kupujemy produkty, które znamy- jest to mechanizm elementarny, który dowodzi, że bez reklamy nie można niestety istnieć. Skala skomplikowania tego wszystkiego jest naprawdę bardzo zaawansowana. Mocne oddziaływanie skojarzeń naprawdę jest niebezpiecznym narzędziem i zagrożeniem dla nas samych. Niekiedy są one tak silne, że mogą odgrywać pierwszorzędną rolę w wykonywanych procesach decyzyjnych- nie jest to na pewno dobre!

Comments are closed.