Siła społeczna reklamy
Wpływ społeczny reklamy potrafi bardzo często być nieprzewidywalny. Specjaliści od marketingu z reguły oceniają ją pod kątem sprzedaży oraz znajomości marki. Rzadko jednak tworzy się przewidywania na temat możliwych zachowań w społeczeństwie, czy też nastrojów. Warto poddać te elementy stosownej analizie, albowiem są one niezwykle ciekawe. Wiele reklam potrafi wyzwolić duże konflikty społeczne, co jest rzeczą nieco śmieszną, ale i w stu procentach prawdziwą. Dlaczego reklamy mają tak duży wpływ na naszą świadomość i światopogląd? Dla wielu osób to telewizja jest pewnym wyznacznikiem stylu bycia oraz ogólnego kształtu wszechświata- konsumenci z reguły kierują się informacjami obecnymi w reklamach, czy programach telewizyjnych. TO pokazuje, że TV wciąż ma bardzo dużą rangę i wcale popularność internetu nie ograniczyła tego wpływu. To wszystko jest niezwykle interesujące i godne autentycznej uwagi. Nastroje społeczne modyfikowane przez reklamę w telewizji- jest to najczęściej osiągane poprzez występy kontrowersyjnych postaci lub bardzo obrazoburcze wygłaszane tezy.