Reklama w sieci
W Internecie zwłaszcza w ramach prowadzonej działalności czy to sprzedażowej czy też dotyczącej promowania własnych usług rośnie konkurencja, co znów wymusza podejmowanie coraz większej liczby działań marketingowych, które pozwalają na podejmowanie właściwej walki konkurencyjnej. Jednocześnie w sieci można korzystać zarówno z coraz większej liczby skutecznych narzędzi również w ramach reklamy internetowej, ale można również korzystać z coraz większej liczby takich firm, które działają na rynku reklamowym w sieci, które mają odpowiednie doświadczenie. Jednocześnie reklama może być w sieci realizowana w bardzo różny sposób. Z jednej strony można to być strona internetowa firmy, która pozwala na przedstawienie najważniejszych informacji o danej firmie. Z drugiej strony może to być również wykorzystanie różnych nośników reklamy, które dotyczą zarówno reklamy w ramach portali internetowych, społecznościowych a także w ramach wyszukiwarki, które również pozwalają na uzyskanie nieco odmiennych efektów realizowania reklam.