Reklama
Kalendarz
Październik 2019
P W Ś C P S N
« Cze    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Reklama jest wszędzie

seo-1287369-mKiedyś reklama w Polsce to był neon, szyld, plakat. Potem pojawiały się reklama telewizyjna i radiowa oraz billboard. Teraz reklama jest wszędzie, na długopisach, na autobusach, w każdym wolnym i możliwym miejscu. Ale największą powierzchnię na umieszczenie reklamy, jest Internet. Jest tu reklama mała i duża, profesjonalna i lekko amatorska. Są to spoty reklamowe, banery, niejednokrotnie dość nachalne, utrudniające przeglądanie stron www. Formą reklamy są też wpisy na forach, ogłoszenia wyróżniane, dodatkowo płatne na portalach ogłoszeniowych.

 

A amatorskim sposobem jest zamieszczanie swojej oferty handlowej na portalach społecznościowych, zwłaszcza na Facebook’u. tam możemy mieć profil swojej firmy, możemy mieć funpage. Najważniejsze, żeby był u nas duży ruch, dużo wpisów, like’ów, znajomych. To forma wymagająca od nas większego wysiłku, ale za to nie generuje nam kosztów. Rzecz jasna, w miarę rozwoju firmy możemy zapłacić profesjonalistom za reklamę w różnych formach. Ale na początek samodzielnie wykonane i wydrukowane ulotki oraz samodzielnie prowadzony profil na Facebook’u wystarczy.

Comments are closed.