Reklama
Kalendarz
Maj 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Przekaz multimedialny

image Podobnie jest z przekazem jaki spotykamy w sieci, a jaki związany jest z emotikonami. Są one bardzo prostymi obrazami graficznymi, ale ich rozumienie jest powszechne. Stosowane są one zarówno an stronach internetowych, ale także w licznych programach w jakich porozumiewamy się z innymi osobami. Przekaz multimedialny daje możliwości przede wszystkim znacznie prostszej, a jednocześnie rozbudowanej komunikacji. Możliwe jest odbieranie multimediów z wykorzystaniem wszystkich naszych zmysłów. Możemy w tym względzie na razie pominąć dotyk, choć już spotykamy się z urządzeniami jakie potrafią oddawać stan dotyku. Popularne są prototypy urządzeń jakie pozwalają nam na odczuwanie zapachów, choćby podczas grania w gry komputerowe. Programy multimedialne między innymi ze względu na swoją prostotę doskonale sprawdzają się jako narzędzia edukacyjne. W takich programach bardzo ważna jest również funkcja polegająca na interaktywności, gdzie sami możemy uczestniczyć w poszczególnych etapach programu.

Comments are closed.