Promocja i reklama w Internecie
Coraz większa liczba firm posiada własne strony internetowe. W Polsce występuje nadal pewna grupa firm zwłaszcza małych oraz średnich, które jeszcze nie doceniają potencjału Internetu. Jednak największe firmy prowadzą bardzo rozbudowane działania w Internecie w zakresie realizowania zarówno sprzedaży usługo oraz produktów jak też prowadzenia działań internetowych. W sieci można realizować bardzo rozbudowane działania reklamowe przy wykorzystaniu bardzo szerokiego zakresu różnorodnych narzędzi począwszy od reklamy za pośrednictwem portali internetowych, poprzez korzystanie z programów reklamowych przygotowanych w wyszukiwarkach, aż po realizowanie działań reklamowych za pośrednictwem portali społecznościowych. Korzystanie z różnorodnych narzędzi do realizowania działań reklamowych pozwala na lepsze dopasowanie sposobu reklamowania się do konkretnych efektów, które firma w ramach prowadzonych działań reklamowych chce osiągnąć. Jednocześnie reklama internetowa jest znacznie łatwiejsza do analizy danych.