Reklama
Kalendarz
Maj 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Nie wliczaj własnych wyświetleń w statystyki bloga

Statystyki, to w świecie internetowym poważna sprawa – to one liczą się w walce o sponsora i o czytelników. To one świadczą o tym, czy nasza witryna jest godna uwagi, czy też nie. Jednak musimy pamiętać by statystyki były jak najmniej zaburzone. To znaczy, by odzwierciedlały faktyczny stan rzeczy i zainteresowanie internautów. Bez tego nie będą wiele warte. Nawet największa liczba nie będzie satysfakcjonująca ani wiarygodna, jeżeli większość z tych komentarzy i wyświetleń to wyświetlenia spamowe lub nasze własne. Dlatego właśnie nie powinniśmy wliczać własnych wyświetleń w statystyki bloga. Jest logiczne, że będziemy kilka razy na dzień wchodzić na naszą stronę zarówno od kuchni jaki od strony czytelnika, sprawdzając jak wszystko się układa. Będzie to nawet kilkanaście kliknięć dziennie i zaburzy statystyki w bardzo dużym stopniu. Najlepszą opcją będzie całkowite nie wyliczanie kliknięć z IP naszego komputera. Dzięki temu uzyskamy w miarę wiarygodny i rzetelny obraz zainteresowania naszą witryną.

Comments are closed.