Negatywny odbiór reklam
Treści reklamowe mogą być bardzo często negatywnie oceniane przez odbiorców. Nie ma się zresztą czemu dziwić- wiele firm z reguły nie zwraca uwagi na pewne elementy, które mogą zostać dostrzeżone i odpowiednio ocenione przez odbiorców reklam. Strategie marketingowe czasami opierają się pewną dozę kontrowersji, co ma zagwarantować niebanalny sukces oraz wzrost sprzedaży poszczególnych usług. Należy przede wszystkim potrafić ocenić bilans zysków i strat. Czasami przez nieodpowiedzialną reklamą jesteśmy w stanie zrobić naprawdę bardzo dużo złego dla danej marki. Wiele „smrodu” ciągnie się za firmami, które nie potrafiły odpowiednio zarządzać swoim marketingiem. Agencje reklamowe w dzisiejszych czasach zrobią naprawdę wszystko, aby przyciągnąć, chociaż odrobinę uwagi klienta i zachęcić go do skorzystania z pewnych usług. Jest to najprostsze narzędzie pozyskiwania widzów i rozszerzania zasięgu treści reklamowych. Pytaniem zasadniczym jest to, czy rzeczywiście zawsze kontrowersja potrafi popłacać i być korzystną?