Multimedia
W niej możemy dzięki temu znacznie lepiej i szybciej badać oddziaływanie takiego przekazu na odbiorców. Jest to korzystne zarówno dla firmy jakie kupują takie reklamy, jak i dal firm jakie zajmują się ich przygotowaniem. W tradycyjnej reklamie nie mamy możliwości dokładnego sprawdzenia siły jej oddziaływania. Wszelkie obliczenia wpływu na potencjalnych klientów tradycyjnych działań marketingowych są szacunkowe. W sieci możemy bardzo szybko sprawdzić ile osób obejrzało dany przekaz multimedialny poprzez system odnośników. Dodatkowo możliwa jest ocena, czy dana osoba zdecydowała się na zakup produktu, czy jedynie obejrzała reklamę. W ten sposób znacznie łatwiej jest budować kolejne reklamy, a także dopasowywać poszczególne rodzaje przekazu marketingowego do odpowiednich segmentów klientów. Takie możliwości multimedialnego przekazu w Internecie sprawiają, że rynek tej reklam bardzo szybko rośnie. Coraz większa liczba firm decyduje się na korzystanie z takiego przekazu, co daje bardzo dobre efekty, zwłaszcza przy połączeniu różnych sposobów oddziaływania na odbiorców.