Multimedia w reklamie
W sieci mamy możliwość budowania sieci linków jakie są w stanie jednoznacznie wskazać, czy dany przekaz reklamowy był trafny czy nie. W ten sposób możliwe jest znacznie lepsze dostosowanie takiego przekazu między innymi do poszczególnych segmentów klientów. Na coraz bardziej rozbudowanych rynkach produktów oraz usług segmentacja rynku jest coraz ważniejsza dla dużych firm, a także coraz częściej stosowana. Odbiór reklamy internetowej jest coraz większy między innymi poprzez coraz większą powszechność korzystania z niego. Dodatkowo mamy możliwość korzystania z coraz bardziej zaawansowanych urządzeń przez jakie możemy łączyć się z siecią. W ten sposób również same reklamy prezentowane w Internecie mogą być coraz bardziej rozbudowane, choćby pod względem graficznym. W coraz większym stopniu korzystamy również z sieci mobilnej jaka daje nam możliwość dostępu do Internetu w dowolnym miejscu w jakim się znajdujemy, co znacznie zwiększa liczbę odbiorców Internetu. W ten sposób również rynek reklamy w sieci, a także reklamy multimedialnej jest coraz większy.