Lokalna reklama
Przy realizowaniu reklamy dla firm, które działają lokalnie niezbędne jest podejmowanie nieco innych działań w stosunku do działań reklamowych realizowanych dla największych firm, które działają w skali ogólnopolskiej. W ramach podejmowanych działań reklamowych przy reklamach lokalnych można również korzystać z odmiennych form reklamy począwszy między innymi od ulotek a kończąc na reklamach w lokalnych telewizjach, stacjach radiowych. W wielu przypadkach wybór form reklamy zależy również od możliwości finansowych danej firmy. Mniejsze oraz średnie firmy mają znacznie mniejsze możliwości decydowania się na bardzo kosztowną reklamę. W przypadku takich firm, które jednocześnie działają lokalnie można decydować się na podejmowanie działań reklamowych w ramach banerów czy też w ramach innych form reklamy ulicznej, która szczególnie umieszczana w rejonie działania danej firmy pozwalają na przyciąganie uwagi odbiorców oraz potencjalnych klientów. Działania reklamowe mają znaczenie zarówno w ramach realizowania konkretnych kampanii reklamowych jak też w ramach stałych działań.