Lokalna reklama w sieci
W ramach realizowania lokalnych reklam i kampanii reklamowych bardzo ważne staje się właściwe dopasowanie poszczególnych narzędzi reklamowych do efektów, które w ramach podejmowanych działań reklamowych chce się uzyskać. W ramach działań realizowanych lokalnie znaczenie może mieć między innymi właściwe przygotowania przekazu, który będzie między innymi brał pod uwagę miejscowe zwyczaje czy przyzwyczajenia. Jednocześnie przy realizowaniu działań na lokalnym rynku dobrym rozwiązaniem może być również decydowanie się na zlecenie prowadzenia kampanii zarówno w zakresie jej przygotowania a jednocześnie w zakresie jej prowadzenia przez lokalne firmy reklamowe, które mogą znacznie lepiej znać dany, lokalny rynek. Jednocześnie ważne jest również by wybierać firmy, które posiadają odpowiednie doświadczenie w zakresie realizowania poszczególnych działań reklamowych. W ten sposób można liczyć na znacznie bardziej efektywne działania przy korzystaniu z reklam ulicznych, z reklam w formie kreacji reklamowych na pojazdach.