Reklama
Kalendarz
Wrzesień 2019
P W Ś C P S N
« Cze    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Kryptoreklama, czyli reklama ukryta

Ukryta reklama nie należy do pozytywnie odbieranej formy reklamy. Firma lub osoba chcąca zareklamować swój produkt lub usługę oferuje dziennikarzowi lub redakcji korzyści pieniężne lub osobiste, jeśli zgodzą się oni na działalność reklamową w ukryciu. Polega ona na przedstawieniu przez daną osobę lub redakcję produktu w pozytywnym świetle, tak aby reklama ta nie została odebrana jako działalność reklamowa, ale jak obiektywna opinia tej osoby o produkcie lub usłudze. Poprzez takie przedstawienie firmy, usługi czy produktu, odbiorcy są wprowadzani w błąd co do charakteru, celu i przeznaczenia tego przekazu. Do kryptoreklamy należą takie działania jak pokazywanie banerów w przekazach transmisyjnych z różnych wydarzeń sportowych, nachalne pokazywanie logo firmy podczas przekazów wizualnych, opisywanie produktów firmy i wymienianie jego zalet, używanie produktów firmy jako rekwizytów, pokazywanie logo, etykiety i innych cech, które pomagają w rozpoznaniu firmy. Działania takie są zabronione w mediach.

Comments are closed.