Jak ocenić firmę reklamową?
Przy ocenie firmy reklamowej bardzo ważne jest przede wszystkim dokonanie oceny, czy dana firma posiada odpowiednie doświadczenie na rynku reklamowym zwłaszcza w zakresie korzystania z danego rodzaju narzędzie reklamowych. Istotne jest również sprawdzenie dotychczas realizowanych w danej firmie reklamowej usług. Pozwala to między innymi określić jakiego rodzaju działania reklamowego, choćby przy korzystaniu z reklamy tradycyjnej dana firma jest w stanie zapewnić w ramach prowadzonych działań usługowych. Jednocześnie obecnie można również korzystać z takich agencji reklamowych, które jednocześnie specjalizują się w realizowaniu kampanii z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi reklamowych a jednocześnie narzędzi internetowych. W takich firmach najlepszym rozwiązaniem jest realizowanie rozbudowanych kampanii, które pozwalają na korzystanie z bardzo różnorodnych narzędzi reklamowych w ramach usług jednej firmy. Bardzo ważne jest również dobre szacowanie kosztów oraz właściwe dokonanie wskaźników dotyczących kosztów w stosunku do efektów.