Internetowe działania reklamowe
W ramach Internetu coraz bardziej istotne staje się podejmowanie działań reklamowych, które mają coraz większe znaczenie w celu realizowania takich działań wobec konkurencji, które mają na celu zwiększenie pozycji firmy na rynku. Trzeba w tym względzie brać pod uwagę, że rynek internetowy zarówno w ramach poszczególnych produktów a także usług staje się coraz bardziej konkurencyjny, więc brak podejmowania określonych działań w sieci może prowadzić do braku możliwości zarówno rozwijania się, zwiększania bazy klientów a nawet utratę rynku. Jest to szczególnie widoczne w ramach rynku internetowego, gdzie konkurencja staje się coraz większa zarówno na poszczególnych rynkach usług a jednocześnie na poszczególnych rynkach produktów. Z tego powodu brak podejmowania właściwych i rozbudowanych działań reklamowych jest w stanie prowadzić do sytuacji, w której konkurencja będzie znacznie bardziej rozpoznawalna. W dłuższym czasie jest to w stanie prowadzić nawet do znacznej utraty klientów czy też do braku możliwości rozwijania się firmy w zakresie pozyskiwania klientów.