Reklama
Kalendarz
Maj 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Elektronika w mediach

Współczesne media w coraz większym stopniu korzystają z nowoczesnych technologii oraz różnego rodzaju urządzeń elektronicznych jakie pozwalają na budowanie znacznie ciekawszego przekazu. Media tradycyjne muszą rywalizować w tym względzie z Internetem, który staje się coraz bardziej popularnym miejscem pozyskiwania informacji, ale także korzystania z rozrywki. Wiele rodzajów mediów tradycyjnych jest w stanie z tym sobie dobrze radzić. Jako pierwsze w tym względzie było radio, które dzięki możliwości korzystania z sieci znacznie się rozbudowało. W ten sposób obecnie jesteśmy w stanie korzystać z wielu rozgłośni radiowych jakie działają jedynie w sieci. Każda duża stacja również posiada własny portal oraz możliwość odbierania jej w Internecie. W ten sposób coraz większa liczba osób zaczyna wracać do słuchania radia, tym bardziej, że wiele urządzeń elektronicznych oferuje nam możliwość korzystania z odbioru rozgłośni radiowych. Takie możliwości znajdziemy zarówno w telefonach komórkowych, ale również w małych urządzeniach przenośnych, jak choćby mp3, czy mp4. Możemy również słuchać radia, gdy korzystamy z sieci na naszym komputerze stacjonarnym , ale również mobilnym.

Comments are closed.