Dotarcie reklamą do klienta
Dotarcie do odbiorcy reklam jest bardzo trudnym zadaniem. Często specjaliści od marketingu zajmują się różnymi technikami, które pozwoliłby im dotrzeć do klienta i przykuć jego uwagę. Zdobycie atencji ze strony widzów telewizyjnych, internautów, czy też czytelników gazet wcale nie jest prostym zadaniem. Twórcy reklam sięgają po przeróżne narzędzia, które mają im ułatwić zadanie. Niezwykle częste jest powielanie treści o charakterze erotycznym. Okazują się one bardzo skuteczne- szczególnie w przypadku przedstawicieli płci męskiej, gdzie libido w stronę płci przeciwnej jest odpowiednio wyższe. Kontent nacechowany erotycznie także jest coraz częściej pomijany, co niestety nie rokuje dobrze i nie daje odpowiedniego backgroundu dla kampanii marketingowej. Specjaliści zajmujący się tą tematyką muszą stale pracować wyobraźnią, aby zastosowane rozwiązania cechowały się wysokim poziomem kreatywności. W kontekście spadającego zainteresowania reklamami stosowane są także techniki programowania neurolingwistycznego, co spisuje się z różnym skutkiem.