Cechy reklamy internetowej
Jak wygląda w dzisiejszych czasach reklama w internecie? Działalność tego typu przyjmuje dzisiaj różne formy oraz rozmiary. Wszystko zależy od tego, jak i ile treści chcą reklamodawcy przekazać. Sprawa jest dość skomplikowana- czasami treści, które nie wydają się dla nas reklamą, są nią w całej rozciągłości. To dobitnie pokazuje, jak bezsilni bywamy wobec pewnych komunikatów. Problem raczej nie jest mocno zaawansowany i nie należy przykładać do niego wzmożonej uwagi. Treści reklamowe w internecie są raczej przez nas chętnie oglądane, o ile nie są zbyt natrętne oraz uciążliwe. Wiele firm wykonywało szereg badań na temat skuteczności pewnych zabiegów reklamowych w internecie i udało się wypracować naprawdę dobre wnioski, które mogą znaleźć zastosowanie. Coraz rzadziej reklamy w internecie są lokowane bezpośrednio w polu widzenia użytkownika. Czasami treści tego typu są lokowane na ubraniach osób popularnych w sieci, czy w tle jakichś zdjęć. Możliwości lokowania treści reklamowej są naprawdę szerokie- wszystko zależy od własnej inwencji i pomysłu.